On niin ikävä. Ei tämä tunnu paranevan, tai sitten olen vain todella kärsimätön. En edes tiedä, että haluanko päästä hänestä yli. Ehkä se tosiaan pitää paikkaansa, että ensirakkaus ei unohdu koskaan. Mielestäni se kuulostaa kauniilta, mutta tarkemmin kun tätä tapahtumaa miettii, niin tästä voi olla kauneus kaukana. Ikävöin niin kovaa, että se vaikuttaa elämiseeni ja pahasti. Nauran vain kaikelle ja kaikkialla, koska en halua näyttää muille sitä, että minuun sattuu.

Olen kaverini ansiosta ymmärtänyt, että mikä minua vielä vaivaa tässä. En enää tiedä, että mihin haluan takertua ja miksi. En tiedä, miten hallita itseäni. En tiedä, miten minä selviän enkä tiedä enää, että miten asiat voisivat olla toisin. Siinä se tuli. Minulla ei ole mitään hajuakaan, että miksi takerrun Hoohon vieläkin, kun tiedän, etten ehkä näe häntä enää koskaan, ellen törmää jossain kadulla tai muuta sellaista. Miksi mietin häntä, miksi haaveilen hänestä ja miksi kaikista suurin toiveeni olisi hänen näkeminen? En tiedä, miten pystyisin hallitsemaan kaikkia näitä tunteitani ja ymmärtämään, ettei minulla ole enää mitään mahdollisuuksia häneen eikä minun enää kannattaisi hänestä haaveilla.

Päällimmäisin näistä on todellakin se, että en tiedä, miten minä selviän. Välillä on hyviä päiviä, jolloin mietin häntä vähemmän, koska minulla on niin paljon tekemistä, mutta välillä vain yksinkertaisesti päivät lipuvat ohitseni enkä ehdi tehdä muuta kuin itkeä hänen peräänsä. En oikeasti ole varma, että voinko selvitä tästä enkä todellakaan tiedä, että miten asiat voisivat olla toisin. Olen tottunut tähän enkä pysty elämään ilman, että hän on jollain tavalla kiinni elämässäni.

Miksi en voi nähdä häntä? Onko tämä jotain kohtalon sanelemaa, että minä en saa nähdä häntä? Miksi tyhmä pääni ei usko, että minä en voi saada häntä vaan että joku muu tyttö saa nukkua hänen vierellään, halata häntä aina kun haluaa, ja kertoa hänelle, kuinka paljon hän pitää hänestä. Ei, tästä ei nyt tule yhtään mitään.

It's been a long hot summer
Let's get under cover
Don't try too hard to think
Don't think at all