En ole nähnyt häntä yli kuukauteen ja ikävä on jälleen valtava. Päivät ovat lipuneet ohi huomaamattani, vaikka olo onkin ollut rakas ja kaipaava. Välillä herää ajatus, että olenko minä kuvitellut tämän kaiken, vaikka enhän minä ole. Totta tämä kaikki on.

Haluaisin puhua hänen kanssaan, mutta en tiedä onko se mahdollista. Jos näkisin hänet jossain, voisin ehkä hihkaista, että haluaisin puhua, mutta entä jos hän ei halua? Hänestä nämä kaikki asiat ovat ok, minusta ei. Yllätys. Mutta siis onko minulla oikeutta mennä puhumaan hänelle, kun hän seurustelee ja muutenkin? Haluaisin vain kuulla häneltä suoraan, mitä hän ajattelee, mutta en tiedä. En tiedä, että mitä saan tehdä ja mitä en. Mitä minun pitäisi tehdä? Mitä minun kannattaisi tehdä? Ärsyttää tämä.

En toivoisi joululahjaksi mitään muuta kuin sinut, jos vain saisin...

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you