Minä muistan, kun joku sanoi minulle, ettei voi olla rakastunut jos epäilee, että onko rakastunut. Nyt minä tiedän tarkalleen, mitä se tarkoittaa. Olen aikaisemmin käyttänyt rakkaus-sanaa hieman leväperäisesti, mutta nyt tajuan, että vasta nyt käytän sitä oikeasta syystä ja sen itse rakkauden takia. Minä rakastan häntä. Rakkaus on niin suuri asia, mutta nyt oikeasti uskon tuon lauseen sanoja, tämän vain tuntee ja tietää. Tuntuu niin ihanalta, kamalalta ja toisaalta niin oikealta ja hyvältä. Ottaessani huomioon tilanteeni, tämä ei ole ehkä mikään kovin mahtava juttu, mutta tuntuu se silti ihanalta rakastaa. H on oikea onnenpoika, kun häntä saattaa rakastaa kaksi tyttöä, mikäli hänen tyttöystävänsä rakastaa häntä. En tiedä, kauanko he ovat seurustelleet tai muutakaan heidän suhteestaan, joten enpä osaa sanoa, kuinka vahvoja heidän tunteensa toisia kohtaan ovat.

On kova ikävä ja kaipaisin niin niitä pieniäkin hetkiä hänen seurassaan. Sitä, että saisin edes kerran vielä kuulla häneltä jonkun hänen hauskoista jutuistaan ja nauraa maha kippurassa onnesta.

Hyvä ajatus sisällä mun pääni
Kun elämä on suuttunut