Olen jumittunut tähän. Olen jäänyt ihan paikoilleni, koska en yksinkertaisesti uskalla tai pysty liikkumaan. Tänään olen yksinkertaisesti ollut niin lemmenkipeällä tuulella. Kaipaisin häntä niin paljon lähelleni, mutta ei. Samaan aikaan ystäväni kertoo, kuinka ikävöi poikaystäväänsä, jota näkee joka toinen päivä. Siinä tulee oikein mukava olo, kun itse näkee rakastamaansa ihmistä korkeintaan kerran kuussa noin minuutin ajan. Toki ystäväni saa valittaa ikävää, tietysti, mutta haluaisin hänen ottavan huomioon, että kuinka hyvä tilanne hänellä oikeasti on. Hän saa olla ihmisen kanssa, josta hän pitää.

En voi olla miettimättä taaskaan Hoon tyttöystävää. Millainen hän on? Millainen suhde heillä on? Vai ovatko he enää edes yhdessä? Kauanko he ovat seurustelleet? Rakastavatko he toisiaan? Tiedän, ettei minun pitäisi kiduttaa itseäni näillä mietinnöillä, mutta en pysty olemaan tekemättä niin. Haluaisin edes yhteen kysymykseeni vastauksen, mutta ei. Enhän minä saa. Minä haluaisin nähdä heidät yhessä. Tiedän, että minuun sattuisi niin uskomattoman paljon ja kaikkea, mutta haluaisin silti. Haluaisin nähdä, miten he ovat toistensa seurassa ja kuinka he tukehduttavat toisena suudelmiin ja halauksiin. Haluaisin nähdä, millainen on se tyttö, joka sai sen, mitä minä haluan enemmän kuin olen mitään koskaan halunnut.

Alan uskoa siihen, että ihmiset syntyvät joko onnekkaina tai epäonnisina ja mikäli olet syntynyt epäonniseksi, olet sitä koko loppuelämäsi. En ihmettelisi jos tämä olisi totta. Kyllä se tuntuu aika hienolle, kun kaveripiiristä 3/4 seurustelee iloisesti ja onnellisesti, ja minä alan olla ainoa, jolla ei ole ketään. Todella mukava olohan siitä vain tulee... Minussa taitaa olla jotain vikana, kun on pakko rakastua varattuun. Muut miespuoliset henkilöt eivät kiinnosta minua yhtään, ei yhtään. Silloin tällöin jos törmään suloiseen poikaan, hän osoittautuu ihan tyhmäksi luonteeltaan ja he ovat aina kaikki varattuja. Ei, enkä minä heitä oikeasti haluaisi. Tiedän jo, kenet haluaisin. Niinpä.

Mä olen sulle vain yksi tyttö muiden joukossa, yksi vesipisara kaatosateessa, mutta entä kun sä olet mulle kaikki kaikessa...